Saturday, November 13, 2010

13november

ary ni adalah ary yang mengembirakan+letih+gila2..aku bawu ja sampai penang....bawu balik sp(sungai petani)
semalam aku bertolak dary penang g sp,huh....memang bez la...enjoy gila journey nak g sana,tapy kat atas jambatan memang gila,angin punya kuat,rasa macam nak jatuh pun ada,tapy faiz baa denagn cermat+tdk melebihi had laju(pulun)wakakaka...dalam 5 kilometer nak sampai sp,meter menunjukkan kehabisan miyank,punya la gabra time 2,huh...faiz pun marah kat aku"2 la,aku da cakap suruh isi minya kt balik pulau tadi,tapy hang kata xpayah sebab penuh lagy"aku pun tahan telinga ja(p*l*n)wkakaka...dengan izin Allah,kami sempat gak sampai sp.,sampai ja sp,kami terus cari stesen minyak,,huh,selamat,alhamdulillah...then,faiz pun tunjuklah apa yang ada kat sp,banyak mall kat sini,kat 4 5 mall..huh..sakan r budak2 sp berjalan(pulun)waaakakak...pas 2,kami pun cnct la kawan yang kenal dalm fb..huh..dya suh mai umah dya,tapy faiz kata nak balik rehat n solat dulu,bila sampai ja umah faiz,kami rehat dulu n solat.rumah faiz agak luas+selesa..huh....pas 2 kami pun bertolak la p umah kaan kami ni,dya ni baik+manis+cantik+baik sangat2..huhu
susah gak nak cary umah dya,sampai mama dya mai jemput kami.huh...samapi ja umah dya,mama dya punya la sporting+baik+peramah..huhu..ber2ah sapa dapat mama macam dya..mama dya jamu bubur+goreng pisang+air sejuk berperisa..memang bez la..huhu..dalam sembang2 2,terplan nak kuar g mall esok..huh..jam da 6 lbh,
kami pon berangkat pulang..huh..sampai ja umah,terus mandi n siap2 nak solat..huhu..mula2 nak makan luar la kan,ingat nak p rfc(radik fried chicken)....tapy mak n ayah faiz cakap makn kat umah sebab malam ni ada makan2 sikit kat umah faiz,makan masakan ala2 kampung..ayam kampung,ikan keli..memang sedap+kenyang..huh...pas makan,kami p la ronda2,p uptown..banyak barang kat sana,banyak la adegan2 yang melucukan kat sana..tapy mals gila nak cita..huh..wakaka(pulun)pas 2,kami balik umah,sebelum bail,kami p ronda2,ada la geng2 mat rempit ni..pulun betul..serono+syiok la sangat2 depa 2 dapat potong lc faiz..wkaka,sampai ja umah..rasa macam da ladung ja atas kelopak mata...oleh sebab terlalu letyh,terus tetido..........huhu..esok 2,mak faiz gerak......basuh muka+gosok gigi n makan,nasi goreng..sedap....huh..urmm...pas makn mandi n g ronda kami p mall,janji ngn kawan yang semalam 2,huhu,setelah sampai mall 2,tunggu dalm 15minit,dya pun sampai la..huhuhu..bez jalan2 ngan kawan 2,last kali sebelum nak balik,dya bagy something special,huhu,memang special la..huhu..xkan nak gtaw(pulun)...wakakaka.........bez gilew.main bowling ngan kwan 2,memang hapening gila,,,huhu...huhu..hurmmm..huh,pas g mall 2,terus balik umah,n bersiap2 nak balik balik pulau..hahaha..sekali lagy meredah jambatan dan highway yang ley membawa maut..huhu..alhamduliilah,selamat juga sampai...xsampai setengah jam,faiz terus berangkat balik..terimaksih lew faiz,terimaksih banyak2.nanty aku p lagy umah hang,aku p sendiri naik moto lc caabuk aku,kakaka(pulun)haih,aku nak siap2 nak g jamuan makan malam kat sekolah malam ni...huh..k lah..setakat ni saja,nanty ada masa aku cita n kongsi g journey life aku
k...
salam

No comments:

Post a Comment