Saturday, November 20, 2010

Ari ni penat gila..huh..pada awal pagy tadi,aku digerakkan oleyh mamaku untuk bgn solat subuh,memang xterjaga la sebab semalam tido lewat,layan tokyo drift lepas night line..huh..bez ow cita 2..walaupun da tengok,tapi tetap bez...huh...lepas 2,aku bangun la ngn mamunnya,berjalan ke tandas smbil mata tertutup.pup2,terlangar dinding,terus segar........huh..n then aku wat la pe yg patut..ambik wudhuk pe suma,pas sembhyang aku mengenakan baju berkolar hitam dan seluar jeans hitam..taw aku nak p mana?????huhu..aku nak p ambik ujian komputer untuk wat lesen,aku dengan xbaca pa lagy,just wat ujian 2 sekli ja semalam(2 pun fail) g jew wat bodo,huhu,aku tunggu la duncan untuk amibik aku,duncan pun sampaila dengn moto hebatnya..aku tengok duncan ni macam confident je..mesti dya da wat persedian da dalam andaian aku,aku salam ngn dya dan terus tnya 'da baca belum'..dya ckp da baca abis da..fuh..betul andaian aku,aku taw duncan mesti da baca awal..dya kan rajin..wakaka..n then kami terus ke tempat cawangan lesen 2 di simpang 4...sampai ja di sana kami tgk ramai budak yg nak p dengr ceramah kpp,maklumlah musim cuty...huhu...pas 2 kami pun dibawa lah ke tempat untuk ambik ujian 2,di depan usm,aku mula rasa takut+nervous macam2 la aku rasa,dalam keta 2 aku bawu baca2 sikit tang sistem kejara 2,bila sampai ja,aku kena bgy ic la,byr rM10 lagy,pas 2 kena tunggu,punya lama tunggu,huh...bosan dowh!
dalam masa 2,aku baca serba sedikit yg dan aku baca..selepas 45minit kemudian barulah nama ku di panggil..aku di arahkan di tempat duduk no 4..punya sejuk hingga menyebabkan aku terketar2..wakaka..huh..selepas buat dan selesai,aku agak takut nak klick pada keputusan 2,aku tekan jew la..huh........alhamdulillah.lulus jugak..hehehe..duncan pun lulus...duncan hebat kowt..salah satu ja.huhu..Tahniah duncan...pas 2,kamiii tunggu la brocik sorang ni..sebab pa aku panggil brocik,aku panggil pakcik dya kata tua sangat,aku panggil brother,dya kata muda sgt,so,aku panggil la brocik..wakaka..selepas niak keta untuk balik 2,aku ngn duncan pun cadang nak ambik teori petang 2,pas comfirm,kaimi diarahakn untuk ada di kedai 2 tepat kul 2,huh.teori start kul 3,otw nak p 2 makan masa,maklumlah yg bawa kami 2 membawa mengikut undang2..wakakaka(pulun)..then kami pun pulang la kerumah,tiktik,aku dapat msg dari kawan aku dari sp..huhu..dya kata dya ada kat balik pulau,aku terkejut la..macam xpercya pun ada..huh..pas 2 aku pun cakp la law nk jumpa,jumpa kat kfc,tapi dya mai ngn family dya,so xjadilah..wakaka..aku pun rehat2 la dan bersantai di rumah,,huh,,letyh,stg kul 2 nak p pulak,bawu kul 1.15,duncan terus mai kat umah aku,huh,,,awalnya,dya cakap nak g ronda2 dulu,so aku suruh dya tunggu sebab aku nak mandi n mayang dulu..huh..pas siap pe suma,tiba2 kawan aku 2 call,dya tanya kat mana ada kedai makn kat bp ni,so aku kata la kat depan petronas,masa 2 dya ada kat pasir panjang,dya xtahu jalan,so aku pun p la ambil dya kat pasir panjang..huhu...jadi tour guide la konon(pulun)..hahaha..then,pas aku bawa depa,aku sempat la berbual2 ngn kawan aku 2,kawan duncan juga..huhu..hurmm..pas 2 aku terus p kat kedai lesen 2,jam da menunjukkkan kul 2.15..huh..sampai ja aku kena byr seratus dan bagy 2 keping gambar...sebab nak buat lesen la..standard la..huhu,,,,,hurmm,,,,,huh,,,pas 2 kami pun bergegas la ke permatang,brocik 2 kata memang boring teori ni,huh,aku pun xtaw mcm na keadaan nya nanti,bila sampai ja,kami kena bg ic ngn cap jari..pas2 masuk kelas,huh..so,penceramh pun masukla,dya ceramh sat ja,15 mint ja kowt,dya pun macam xnak bgy ceramah je aku tgk,huh..pas 15 minit dya kata,boleyh rehat,jap lagy 10 minit sebelum kul 6 iaitu masa balik..pegrh.pa aku nak wat dalam masa 2 jam 15 minit 2,mampoih......borink tahap gaban gila r.....huh....adoi.memang bosan.so aku berkenalan la ngn kawan2 yg ambik teori sekali 2,ralik2 sembang da sampai kul 5.30..huh...so amsuk la ke pejabat tuk nak cop jari pa suma sebelum nak balik.....dalam 2 pulak kena tunggu lagy sampai kul 6.30.ntah masalah pa aku pun xtaw la..huh..memang bosan tol..adoih,geram aku..hmmmmmmmmmmmm.......sabar je larh,,,,,,,,,,,,,pas 2 kami terus balik la,sebab aku janji ngn ayah aku nak g uum sebab ada funride mountainbike..huh..letyh2..balik2 ja,ayah aku xjadi p..frust nya aku..huh..hmmmmmmmm..xpela
nak wat macam na..huh......hehehe
hari ni memang meletihkan tolll
huh..............
hehee\
setrakat ni saja untuk coretan hary ini
salam

No comments:

Post a Comment