Saturday, December 11, 2010

Esok ada kayuhan,iaitu KAYUH LASAK PENANG 2010......buat kali pertama,kayuh lasak penang di adakan di balik pulau,hahaha,di tempat aku sendiri,hahahha,dalam stu kilo ja dari rumah aku,huhu
no plate boleyh di ambil di sekolah rendah balik pulau,esok mari ramai2 join n meriahkan lagi..esok start kat sekolah rendah balik pulau jugak...tadi aku x p pun ambik,ayah aku yg tlg ambilkan..ada gambar dari ayah aku
jauh 2..50km/.....jauh gila.

bergambar bersama pelakon(araish mohd)

ayah aku bersama araish,dya pun kayuh

2 dya........



esok aku bersama xtc giant aku.hahaha,jentera aku untuk kayuh esok......
no plate basikal aku..0723.no ong punya..bakal dapat hadiah lucky draw terbesar esok..hahah

ya........jentera aku untuk esok.ok?

xTc team

0723...Muhammad Nur Farhan


dala basikal giant,baju pun giant,masuk2,mari gila


.....bersebelahan kompleks sukan..datang ye...aku dengn xtraining nya,haah,xtaw la esok,hurm,dala xda geng,kawan aku yang selalu kayuh ngn aku pown xjoin,dya da pindah,g sp,ahmad faiz,huh,xpela,esok datang la,huhu,.......dengr cita track dya teruk gila,huhu,
ok la,salam

No comments:

Post a Comment