Wednesday, December 8, 2010

moto2!

herghhhhhhhhhhhhh......penantnya.huh.semalam wat moto,ari ni wat moto,penatnya....manja betul la.huh.baru2 ni,aku saja g lepak2 di rumah kawan aku,47...tgk dya tgh wat moto dya,dya servis fork aku,aku tgk la dya buat dgn telitinya...pandai dya repair,xpayah antar kedai,...so,aku tanya la,hg leyh x servis moto aku,aku bagi upah la,dya cakap ok,so aku tanya la ape nak beli,dya ckp nak buat enjin x,so,aku ckp ler nak buat......abis 2,dya cakap.....kena tukar class plate(betul ke ejaan,aku xtw sgt)hehehehe...spring racing faito,filter,gasket..so,aku set ngn dya esok 2 nak p beli barang kat jalan tengah pas zohor,haha,esok 2,plan nak kayh dulu,tapi hujan,adoi,huh..terpaksa la pendam jew niat 2,huhu.so,sudah tiba kul 1,aku pun bawa la tool nak buka n baraikan moto aku,wakakakaka,aku p la ke rumah syahir47,huh,aku tunggu dya dulu nak p beli barang moto kat jalan tengah,moto dya xsiap lagi,so dya naik ngn aku,aku bawa pelan jew,mesti dya boring naik ngn aku,so,aku cakap la kat dya siap2 yg aku bawa pelan,dya cakap xpe,huh.bila sampai jew kat kedai 2,aku pun berusan la ngn pekerja kedai 2,murah gila barang,tambahan dya kenal syahir lagi la murah,huh.abis bnyak jugak la moto aku,huh...ok la 2,law antar kedai mau beratus da abis nak tukar suma 2.huh....aku pun balik la nak buka n tukar barang suma 2,aku tolong syahir pe yg aku taw je..syahir pandai bab moto ni,moto lc,tgk la moto dya,huh....so,dya tukar la suma 2,huh,cepat dan cekap dya buat moto aku.huh.so aku test la,perghhhh.memang berbeza gila,jadi sedap balik,huh,bukan sedap,jadi bez la naik,stg korunk makan pulak moto 2,wakaka,lawak jew(pulun)....haahahaha...aku cakap kat syahir,malam ni aku belanja makan,sebagai upah la,hehehe,dya ojn jew.huhu,malam 2 g makan....huh.terima kasih syahir,wat moto aku,law antar kedai,aku xtaw la beratus aku abis,huh.ni aku nak cita,masa aku parking moto 2,aku lock handle,huh,masa nak balik 2,aku terus masukkan kunci,n start la,bila ku nak pusing handle,xbley,dya lock,ha sudah,habis,mampus aku,jemmm....aku gelabah,pakcik yang kat s2 tlong aku,tetap xleyh,masa 2 syahir belah dah,aku main2 r kunci 2 nak bagi leyh buka lock 2,xbleyh jugak,huiyo,gelabah gila,syahir mai tgk,dya ckap,ni first time jadi yg dya jumpa,dya xpenah jumpa lagi,huh.........aku buntu time 2,aku terus call ayah aku,aku g ambik ayah aku ngn moto syahir,huh,bez naik moto dya,sedap jew,huh,,,.aku ajak ayah aku p tempat kejadian,huh..ayah aku tgk2 n dya buka cover suit moto aku,dya buka suis 2,suis 2 patah,adoi,duit lagi,berapa banyak da duit aku abis,adoi,harap ayah aku bagi duit kali ni nak tukar benda 2,huh,last kali aku pasang ja suis 2,aku buang lock 2,so aku xley la nak lock handle,susah sikit la nak p mana2,huh....pagi tadi lepas sembahyang subuh,ayah aku panggil,huh,alhamdulillah,dya bagi duit suruh beli suis 2,huh......aku pun antar msj kat syahir nak p beli suis 2,dya xbalas,aku taw dya masih tidur,,,,,,aku call ojan tanya dya da mana,dya cakap ada kat gym,aku pun p la gym..huh.pas 2,aku da tgk satu lc ni,tinggi gila belakang dya,dya pakai monoshock pe,so,aku tanya la dya,dya cakap dya p antar kat kedai bagi keras ngn jet satu inci,aku pun ank buat la,nampak tinggi wo,sempoi,ranggi gila,huhu,aku tanya la dya,bapa nak wat 2,dya cakap dalm 50 ja,aku pun on la,nanti aku nak p antar,huh,pas balik 2,aku terus p kedai moto jalan tgh 2 nak beli suis 2 la.hmmmmmmmm...aku nak wat moto aku jadi macam ni,leyh x,
beribu abis nak wat macam ni

style kan?

huh,lawanya
masalahnya,nanti sangkut jpj,aku serik r,kena no plate aku,huh.susah la,huh.xpe la..pelan2,aku dak sekolah lagi,wat la macam budak sekolah,ser..nak pakai macam owg da keja mampoih lew..hehehe,pelan2 la kan..heheh
nanti akn bersambung lagi,
salam

No comments:

Post a Comment